Bliv frivillig

Tag Skridtet: Bliv Frivillig i Romalt IF og Gør En Forskel!

Er du på udkig efter meningsfulde aktiviteter og ønsker at være en del af noget større end blot fodbold? Romalt IF byder på en bred vifte af spændende muligheder, og vi har brug for netop din hjælp til at gøre vores klub endnu bedre!
Uanset om du er ung, pensionist, førtidspensionist, i arbejde med ekstra overskud eller bare har lyst til at bidrage, så er der plads til dig i vores frivillige fællesskab. Du behøver ikke at være medlem af Romalt IF eller have erfaring med fodbold
alle er velkomne! - Vi mangler hjælp til mange forskellige områder.

Hvad får du ud af at være frivillig i Romalt IF?

• Gør En Forskel: Ved at engagere dig som frivillig støtter du et godt formål og gør en reel forskel i lokalsamfundet.
  • Nyt Fællesskab: Du møder nye mennesker og bliver en del af et spændende fællesskab, hvor alle bidrag værdsættes.
  • Dyrk Dine Interesser: Vi giver dig mulighed for at dyrke dine interesser og bidrage på områder, der matcher dine kompetencer og passioner.
  • Glæde og Oplevelser: Belønningen er ikke kun i form af taknemmelighed, men også i den glæde, du oplever, når dine indsatser skaber uforglemmelige øjeblikke for både børn og voksne i vores lokalsamfund.

Tag skridtet og bliv en del af vores frivillige team i Romalt IF! Uanset om du er 20 eller 70 år, har du noget unikt at bidrage med.
Skriv til Formand, Rita Nøddelund på Rita.Noeddelund@goedstrup.rm.dk og lad os sammen skabe positive forandringer og uforglemmelige øjeblikke for vores fællesskab!